::. Aplikacja do pracy – PDF czy DOC?

www.RozmowaRekrutacyjna.plKrótkie pytanie, jakie otrzymałam dzisiejszą pocztą elektroniczną: czy polecam wysyłanie aplikacji w formacie PDF czy DOC?

Zdecydowanie polecam PDF. Co przemawia za tym formatem?

  1. program można ściągnąć za darmo, więc każdy go ma
  2. nie ma problemu z otwarciem dokumentów zapisanych w nowszych wersjach, bo można je pobrać
  3. życiorys otwarty na jakimkolwiek komputerze zawsze wygląda tak samo, jest elegancki, czytelny i dobrze sformatowany

 

I ten trzeci argument  jest najważniejszą korzyścią kandydata, którą odnosi on korzystając z formatu PDF.

Skorzystaj z wyjątkowej okazji


"Rozmowa kwalifikacyjna, O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących ", wydanie drugie - Angelika Śniegocka - Wydawnictwo Helion
Zamów egzemplarz autorski książki z autografem i bonem rabatowym na sesje coachingu kariery z autorką
Tylko przez krótki czas, możesz stać się właścicielem autorskiego egzemplarza mojej książki, wraz ze spersonalizowanym autografem, bezpłatną wysyłką na terenie Polski i bonem w wysokości 100 zł na sesje coachingu kariery ze mną.

3 thoughts on “::. Aplikacja do pracy – PDF czy DOC?

  • at
    Permalink

    prosze o pomoc
    gdzie znajdę darmowy program PDF aplikacji do pracy /cv/
    dziękuję
    mb

    Reply
    • at
      Permalink

      Darmowa aplikacja Open Office ma wbudowany moduł generowania PDF. Innym rozwiązaniem jest ściągnięcie darmowego programu do PDF-ów Bullzip Creator – instaluje się go jako drukarkę i wybiera zamiast drukarki – wtedy generuje PDF. Polecam.

      Reply
  • at
    Permalink

    Można również zainstalować dodatek do MS Office 2007, który umożliwia zapisywanie plików w formacie PDF. Jest bardzo łatwy w obsłudze, wystarczy tylko wybrać opcję „zapisz jako PDF” podczas zapisywania pliku.
    Z programu Bullzip Creator nie miałem okazji korzystać, więc nie znam jego możliwości. Niemniej uważam, że najlepiej mieć wszystko w jednym (po co się rozdrabniać na kilka aplikacji). Ja polecam MS Office, ewentualnie Open Office (chociaż nie lubię w nim pracować).

    Reply

Dodaj komentarz